Početna Broj 171 Otkrivanje novih igračkih svetova – Gamescom

Otkrivanje novih igračkih svetova – Gamescom

Naša tradicionalna poseta Kelnu ponovo je prošla u najboljem redu. Lep put, divan grad, prijatna klima (mada je nekoliko puta pljuštala kiša), odlična zabava na sajmu, a i van njega

Ovogodišnji Gamescom održan je od 13. do 17. avgusta. Bio je to šesti sajam pod ovim nazivom i na ovoj lokaciji. Kao i svake godine, oboreni su mnogi rekordi (posetioci iz branše, broj izlagača, posetioci festivala), a broj posetilaca je procenjen na 335.000, što je za oko 5.000 manje nego prošle godine (izlagača, ljudi iz industrije, novinara i „običnih“ posetilaca). Ipak, ove godine je gužva bila znatno podnošljivija, ne samo u hodnicima i halama, nego i u redovima za isprobavanje igara, što znači da je sama organizacija unapređena. Naravno, sajamska atmosfera vladala je u celom gradu, u kojem je bilo moguće kupiti igre, konzole i igračku opremu po fantastično niskim cenama, a zatim se dobro zabaviti u pivnicama i kafićima uz tradicionalne kobasice, kolenice i karakteristično pivo.

Najviše pažnje privukli su nam sistemi za virtuelnu realnost – Project Morpheus i Oculus Rift. Oculus Rift je aktuelan već izvesno vreme, i možemo reći da radi sve bolje i bolje. Laga i „ghostovanja“ prilikom brzih pokreta glavom sada gotovo da i nema, ali je primetna niža rezolucija. Sa druge strane, novi takmac Project Morphesa odlikuje se boljim prikazom slike u višoj rezoluciji, ali ima i osetnije probleme sa lagovanjem i „ghostovanjem“. U svakom slučaju, VR napreduje, i verujemo da će uskoro biti moguće ozbiljno igranje pomoću ova dva perspektivna sistema.

To je otprilike bilo sve što se hardvera tiče, pošto je nova generacija konzola prikazana prošle godine i nema mnogo noviteta koji su vredni pomena, osim što Kinect više neće biti neophodan za korišćenje Xbox One konzole, i moći ćete ga kupiti i izvan kompleta.

y_gamescom_14_019_017

Leave a Reply