Zwift je predstavio „Zwift Play“ kontrolere i omogućio upravljanje tokom vožnje

Kontroleri koji se montiraju na ručke kormana uključuju ručicu kočnice i eliminišu potrebu za pratećom aplikacijom.

Zwift Play je par kontrolera napravljenih po uzoru na gejming hardver koji se obmotavaju oko zakrivljenih ručki na kormanu bicikla. Naslonite šake na ručke, možda za nijansu bliže sebi nego kada zapravo koristite kočnice, i dobijate novi način za korišćenje platforme Zwift tokom vožnje.

Što se tiče fizičke forme, kontroleri su identični i imaju po četiri dugmeta plus papučicu. Dugmići stoje na malim policama sa unutrašnje strane ručke – sa leve strane nalaze se zbijeni gumeni dugmići sa strelicama dok se sa desne strane nalaze dugmići obeleženi slovima. Papučice su smeštene ispred zakrivljenja ručke kormana, iza ručice kočnice i pomeraju se levo ili desno. Gumeni držač drži kontrolere na mestu.

Papučicama se skreće tako što ih povlačite u smeru u kom želite da idete a kočite tako što ih pritisnete. Interakcija sa korisničkim interfejsom obavlja se preko strelica za navigaciju dok dugmići na desnom kontroleru služe za biranje opcija ili povratak na prethodni meni. Kontroleri imaju direktne dugmiće za funkcije „ride on“, „power up“, biranje rute i vršenje izmena tokom treninga. Tu je i novi akcioni meni sa raznim opcijama kojima možete lako pristupiti.

Upravljanje je po difoltu omogućeno u potpunosti, a kao deo te promene, Zwift je jasno stavio do znanja da je to pravac u kom će se igrica razvijati u budućnosti, ali to ne znači da neće biti još novina i promena. U početku će svaka trka imati opciju za promenu pretpostavljenih podešavanja i povratak na vožnju bez upravljanja, samo upravljanje ili mešovito iskustvo. Budućnost je otvorena u zavisnosti od toga kako se stvari budu razvijale.

Uređaj za upravljanje ne predstavlja definitivnu prednost za vozače. Iako postoji potencijal za postizanje boljeg vremena usled odabira boljih linija kretanja i korišćenja zavetrine, on takođe nosi i veću odgovornost. Bez uključenog skretanja, probijanje kroz masu zavisi isključivo od toga koliko jako vrtite pedale u kombinaciji sa fizikom unutar igrice, kao što je to do sada bio slučaj.

Zwift Play hardver je dostupan isključivo preko sajta Zwift.com/play.

Napišite komentar:

Unesite svoj komentar!
Unesite svoje ime ovde

Povezani naslovi

Možda Vas interesuje

Novi Panerai Luminor sat ne zahteva...

U novom Luminor Dieci Giorni GMT, Panerai nastavlja svoju tradiciju tehničke izvrsnosti i inovacija. Luminor Dieci Giorni...

Kada po svojim potrebama sat dizajnira...

Limitirana izdanja satova ponekad mogu biti pomalo bezvezna. Obično ih prave poznate ličnosti koje su plaćene...

Vozilo za grad: Hopper

Gradovi će postati pogodniji za život samo ako bude manje automobila na ulicama. Zato je Hopper,...

Google želi da s novim funkcijama...

Google je predstavio niz novih funkcija i aplikacija za automobile opremljene Google Built-in i Android Auto,...

Sve što treba znati o motociklu...

Arhetipski motocikl je obično ili masivni kruzer ili sportski motocikl nalik oštrici, i juri kroz noć...

Novi LG Bon Voyage prikolica je...

LG Labs je predstavila Bon Voyage. To je otvorena struktura od 20 kvadratnih metara, sa dva...

TOP 5 najboljih karakteristika u novim...

Tech Lifestyle redakcija vozi mnoga vozila koja stižu na naše tržište, tako da smo izloženi raznovrsnim...

Koncept Mercedes-AMG PureSpeed

Uzbudljiv, pun energije i oduzima dah – Mercedes-AMG PureSpeed koncept je glavna atrakcija uoči Formule 1™...

PET STVARI KOJE TREBA DA ZNATE...

JEDNO DUGO IŠČEKIVANO POVRATSKO GLEDIŠTE Kada je prvi put pušten u prodaju 1986. godine, TAG Heuer Formula...

zIng: Koncept pametnog displeja koji bezbedno...

Pametni telefoni mogu pružiti razne korisne informacije i funkcije, ali uvek će biti situacija kada ne...
Zwift Play je par kontrolera napravljenih po uzoru na gejming hardver koji se obmotavaju oko zakrivljenih ručki na kormanu bicikla. Naslonite šake na ručke, možda za nijansu bliže sebi nego kada zapravo koristite kočnice, i dobijate novi način za korišćenje platforme Zwift tokom vožnje. Što se tiče fizičke forme, kontroleri su identični i imaju po četiri dugmeta plus papučicu. Dugmići stoje na malim policama sa unutrašnje strane ručke - sa leve strane nalaze se zbijeni gumeni dugmići sa strelicama dok se sa desne strane nalaze dugmići obeleženi slovima. Papučice su smeštene ispred zakrivljenja ručke kormana, iza ručice kočnice i pomeraju se levo ili desno. Gumeni držač drži kontrolere na mestu. Papučicama se skreće tako što ih povlačite u smeru u kom želite da idete a kočite tako što ih pritisnete. Interakcija sa korisničkim interfejsom obavlja se preko strelica za navigaciju dok dugmići na desnom kontroleru služe za biranje opcija ili povratak na prethodni meni. Kontroleri imaju direktne dugmiće za funkcije „ride on“, „power up“, biranje rute i vršenje izmena tokom treninga. Tu je i novi akcioni meni sa raznim opcijama kojima možete lako pristupiti. Upravljanje je po difoltu omogućeno u potpunosti, a kao deo te promene, Zwift je jasno stavio do znanja da je to pravac u kom će se igrica razvijati u budućnosti, ali to ne znači da neće biti još novina i promena. U početku će svaka trka imati opciju za promenu pretpostavljenih podešavanja i povratak na vožnju bez upravljanja, samo upravljanje ili mešovito iskustvo. Budućnost je otvorena u zavisnosti od toga kako se stvari budu razvijale. Uređaj za upravljanje ne predstavlja definitivnu prednost za vozače. Iako postoji potencijal za postizanje boljeg vremena usled odabira boljih linija kretanja i korišćenja zavetrine, on takođe nosi i veću odgovornost. Bez uključenog skretanja, probijanje kroz masu zavisi isključivo od toga koliko jako vrtite pedale u kombinaciji sa fizikom unutar igrice, kao što je to do sada bio slučaj. Zwift Play hardver je dostupan isključivo preko sajta Zwift.com/play.